vrijdag 27 april 2012

De vliegende Hollander

De vliegende Hollander noemt men mij al. Dankzij de trapondersteuning ben ik snel op gang. Gemiddeld fiets ik 19,5 - 20,5kmh vind dat zelf niet zo snel, het is wel een leuke snelheid. Goed om dingen te zien, het schiet een beetje op. Door de Easyrider val ik wel goed op. De fiets is breder dan een normale fiets, bij het passeren van andere fietsers en wandelaars die op het fietspad lopen, hebben dat niet altijd in de gaten. Mensen kijken toch snel als men mij ziet fietsen. Een Easyrider driewieler zie je ook niet elke dag. Als ik men zie kijken, vraag ik me wel eens af waar ze dan aan denken? Hè een driewieler!, of waarom heeft hij een driewieler. Door de Easyrider kan ik door mijn evenwicht stoornis fietsen. Op een twee wieler val ik om. Het is ook moeilijk om uit te leggen, gebruik altijd het voor beeld "probeer maar eens dronken goed te fietsen". Ik hoop dat men het dan begrijpt. In mijn hoofd is alles goed, doordat ik op een driewieler rij, gaat men uit dat ik geestelijk niet op orde ben. Ik heb een herseninfarct in de kleine hersenstam gehad, deze bevinden zich in de nek. Deze hersenen sturen de spieren aan via de zenuwen.

Geen opmerkingen: