donderdag 19 april 2012

Laura Maaskant, Driewiel-ligfiets

Mijn naam is Laura en ben 16 jaar oud. In augustus 2009 werd er bij mij kanker geconstateerd. Na een heftige periode waarin ik verschillende chemokuren en een operatie heb gehad, wil ik iets positiefs met deze ervaring doen. In april ben ik door Stichting Doe een Wens verrast met een fantastische wensdag. Mijn droom was om een dag te koken in restaurant De Librije, deze wens is uitgekomen! Omdat ik zelf heb meegemaakt hoe belangrijk een wensdag is, hoop ik nu dat zoveel mogelijk andere kinderen in een soortgelijke situatie, ook zo’n fantastische wensdag kunnen beleven. Om daar zelf mijn steentje aan bij te dragen, vertrek ik op mijn zeventiende verjaardag naar de Mont Ventoux in Zuid-Frankrijk om vanaf daar naar Emmeloord, mijn woonplaats te fietsen. Deze mooie tocht ga ik fietsen op een ligfiets, vanwege de beperking in mijn schouder na mijn behandelingen. Ik ben enorm blij met mijn ligfiets; ik krijg er steeds meer ‘feeling’ mee. Ik ben er van overtuigd dat het een heel mooie tocht gaat worden, waarin ik stichting Doe een Wens nóg een betere naamsbekendheid geef. Emmeloord, mei 2011 Groetjes, Laura. Mijn website. Meer over 'Doe een Wens'.

Website: Laura Maaskant

Geen opmerkingen: