maandag 21 mei 2012

Ervaring klant showroombezoek voor Easy Rider driewieler bij Van Raam. - van Raam

Ervaring klant showroombezoek voor Easy Rider driewieler bij Van Raam. - van Raam

De vooroordeling wilniet komt mij bekend voor, krijg vaak het gevoel dat men mij meer als zielig, medelijdenheid hebben.
Je hoeft niet perse iets niet goed hebben in je hoofd om op een easyrider te moeten fietsen.
Ik heb wel iets in mijn hoofd gehad, maar alleen lichamelijke beperkingen eraan over gehouden, niets geestelijk.
Doordat ik mijn evenwicht niet goed kan houden val ik om op een twee wieler, daarom een drie wieler.
Voor mij is het een heerlijkheid om toch te kunnen fietsen.
Zelfs voor gezonde mensen is een driewieler erg makkelijk.
Wil je het eens ervaren hoe het rijd op de Easyrider, vraag dan eens om een stukje te mogen fietsen.

Geen opmerkingen: