maandag 30 juli 2012

Trekdoel 2012 Stichting Mont Ventoux

Trekdoel 2012


Tijdens de Trektocht in 2012 vraagt RTV Drenthe net als vorig jaar aandacht voor de Stichting Mont Ventoux. Deze organisatie haalt geld op voor kankeronderzoek. Op 1 september a.s. bedwingen 1000 hardlopers, fietsers en handbikers de Mont Ventoux om zo het streefbedrag van 1,5 miljoen euro op te halen. Dat geld gaat naar KWF Kankerbestrijding en lokale doelen. Dit jaar zijn die lokale doelen onder meer Stichting Hospicezorg Zuidoost-Drenthe, SigridsGarden te Emmen en Stichting Toon Hermans Huis Drenthe in Hoogeveen.
Vorig jaar haalde RTV Drenthe met veel enthousiaste kijkers, luisteraars, bezoekers en de dorpen waar de Trektocht finishte een bedrag op van ruim 110.000 euro. Ook gingen we mee naar de beklimming van de Mont Ventoux.
Carla Janssen Leeftijd: 27 jaar Plaats: Norg Waarom ik meedoe! De strijd tegen kanker moet toch te winnen zijn! Op mijn 9e jaar ben ik mijn opa aan deze ziekte verloren! Ik draag deze tocht op aan Opa Willem van der Dussen; de jaren die ik met hem gehad heb waren onvergetelijk! Het wordt mijn eerste keer en ik heb er ontzettend veel zin in! Steunt u mij ook? Voor Doneren klik HIER! Bekijk de documentaire:

Geen opmerkingen: