donderdag 23 augustus 2012

De Easy rider is weer terg, Eyra bedankt voor de goede service

Gistermiddag is de fiets weer terug gekomen. Meyra heeft de fiets weer perfect in conditie gebracht. Vanmorgen weer een stevig rondje gefietst. Na twee dagen niet gefietst te hebben, was ik weer blij dat de fiets weer terug is. De accu was bijna leeg, die moest gisteren eerst weer aan de lader. Nu kan ik weer veel fiets kilometers maken. Goed onderhoud voor de fiets is erg belangrijk, een goede fiets geeft je meer plezier in het fietsen. Helaas kan ik het zelf niet meer doen, met de beperkingen die ik heb zijn veel dingen zo'n beetje onmogelijk om zelf te doen. Het liefst zou ik het zelf doen, ik vind techniek erg leuk. Gelukkig zijn er bedrijven die het ook goed kunnen. Website Meyra

Geen opmerkingen: