vrijdag 31 augustus 2012

Easy rider driewiel fiets

Vanmiddag weer lekker gefietst. Het waaide wel (windkracht 5) maar geen regen gehad, wel wat spetters maar dat is verwaarloosbaar. Zat vandaag wel even te twijfelen, wel/niet fietsen, maar heb het wel gedaan. Je wordt gewoon lui van het niet fietsen, een stevige fiets ronde, maakt jre weer lekker fris. Onderweg wordt ik goed bekeken ik weet niet als ze kijken naar de fiets, een easy rider fiets zie je ook niet elke dag, behalve de mensen uit de buurt die zien me elke dag wel fietsen. Of kijkt men naar mij, en vraagt men zich af waarom ik op een driewieler heb ipv van een tweewieler. Laat ze maar kijken en denken, dankzij de easy rider heb ik weer de vrijheid om zelf ergens naar toe te kunnen. Als ze het willen weten vragen ze het maar. Morgen, Zaterdag 1 September gaan de wandelaars en fietsers weer de Kale berg op, voor de stichting Mont Ventoux. Ik wens iedereen morgen veel succes met de beklimming van deze berg. Zij doen dat niet alleen voor de lol, maar met het doel voor zo veel mogelijk aandacht voor kanker, en daar zo veel mogelijk geld mee op te halen, zodat er meer onderzoek gedaan kan worden. Website

Geen opmerkingen: