dinsdag 30 oktober 2012

Werk gezocht

Werk gezocht, wie niet in deze tijd.
Ik ben 100% arbeidsongeschikt verklaard.
Dat betekent niet dat ik helemaal niet kan werken.
Helaas door blijvende beperkingen, kan ik niet meer doen wat ik hiervoor voor werk deed.
Nu heb ik een uitkering, maar wil niet helemaal afhankelijk zijn, wil graag mijn steentje kunnen bijdragen.
De vraag is alleen wat voor werk zou ik kunnen doen.
40 Uur per week werken wil niet meer, ik hou van techniek, mag graag zelf ook sleutelen.
Alleen wil het sleutelen niet meer, doordat ik geen gevoel meer in rechterhand heb, en kracht enorm verminderd is.
Door evenwicht problemen, zijn er ook veel mogelijk heden uit geschakeld.
Beroeps vervoer mag ik niet meer doen.

Wat blijft er dan over, een goede vraag waar ik zelf ook geen antwoord op heb.
Ik zou graag een opleiding/cursus willen volgen, maar waar in.
Dat moet iets zijn waar ik in de toekomst wat mee kan.

Heeft iemand suggesties?

Geen opmerkingen: