donderdag 13 december 2012

Gefiets op de driewieler Easyrider

Vanmorgen 25 km gefietst.
Het ging erg goed, was blij dat ik weer een stuk kan fietsen zonder problemen te krijgen met mijn linker knie.
Afgelopen nacht heeft het hier gesneeuwd, de kleine fietspaden waren mooi wit.
Een klein laagje, dit was geen probleem voor de fiets.

Toen ik bijna thuis kwam, kwam ik mijn oude werkgever tegen.
Tijdens de lunch pauze mooi bij gepraat.
Moet toch zeggen dat ik me oude werk wel erg mis hoor, voor Mei 2009 altijd bezig en nu niets meer doen, dat is niets voor mij.
Helaas heeft het CBR besloten dat ik geen beroepsvervoer meer mag uitvoeren, geen vrachtwagen rijbewijs meer.



Hoop dat het in de toekomst nog eens lukt om voor mij passend werk te vinden, dat ik ook leuk vind om te doen.
Plezier in het werk is toch het belangrijkste.

Geen opmerkingen: