woensdag 6 maart 2013

Driewiel ATB, werken en fietsen

Maandag was het weer al een stuk verbeterd, 's middags er heerlijk op uit geweest op de fiets.
Gisteren gewerkt in de kringloop winkel in Vries.
Op de fiets er naar toe gegaan.
Het was heerlijk weer gisteren, zeker op de fiets een lekker temperatuur.
Vandaag is het bewolkt hier in Norg, maar nog goed weer om er uit te gaan.



FHier in de omgeving kun je goed terecht met een ATB fiets.
Onverharde paden, door de bossen.
De Easyrider is niet geschikt om buiten de wegen en fietspaden te fietsen.
Nu zijn er ook driewiel ATB fietsen, dat zou ik graag eens een keer willen proberen.
Ze zijn er zonder trapondersteuning, ik weet niet als mij dat zou lukken.
Ik weet niet als deze fietsen er met trap ondersteuning zijn.
Als fietsen op een driewiel ATB zou lukken, kan ik ook op andere plaatsen komen, dan alleen verharde paden.

Geen opmerkingen: