maandag 20 mei 2013

Fietsen is m’n inspiratiebron



Bert Disco, StaBag Driewieler

Het liefst fiets ik alleen, al m’n energie kan ik dan aan het fietsen besteden! Het is wel gezellig, als er iemand bij is maar doordat moeilijke praten is het dubbel inspannend!

Als ik alleen ben kan ik ook goed m’n aandacht bij de omgeving houden en filosoferen over van alles, wat ik interessant vind en ik heb een brede interesse.

Mijn eigen tempo bepaal ik en kom ik op een mooi plekje stop ik.

Mijmeren en een verhaal schrijf ik dan al in m’n hoofd!

Ik heb van het jaar nog niks geschreven maar gister een verre fietstocht gemaakt (39 km stond er op m’n fietscomputer) en ik heb weer stof voor vier verhalen.

Als ik thuiskom maak ik gelijk titels en allerlei aantekeningen anders vergeet ik ze, die ik dan uitwerk als het slecht weer is.

Het fietsen geeft me ook beweging en ik ben lekker in de buitenlucht.
Alles neem ik mee, want ik kan niet zomaar ergens een terrasje oprijden om wat te gebruiken.

Hier in Ossendrecht, bij de Blauwe Pauw wel, daar kan ik zo het terras oprijden. Daar kom ik vaak en het is ook een hele mooie locatie!

'Op allerlei plekken en kleine weggetjes in de omgeving, waar ik nog nooit geweest ben, kom ik nou!!

Een B.o. er ben ik al; (bekende Ossendrechtenaar!) maar als ik door de omgeving fiets, lijk ik wel een B.N er, iedereen kijkt naar mij en mn fiets!'

Ja, het fietsen is een leuke hobby geworden, het moest alleen wat vaker mooi weer zijn!!!!!!

Meer verhalen IK WIL FIETSEN kijk op: ikwilfietsen.nl

Website: Stabag PcP

Geen opmerkingen: