zaterdag 29 juni 2013

Gewandeld rondom #Norg #fiets4daagse

Vandaag een stuk gewandeld ipv van fietsen.
Ik kon goed merken dat dat al weer een tijdje geleden was.
Op een gegeven moment last van mijn knieƫn en evenwicht storingen.
Moet dat toch een beetje meer bijhouden.
Lopen is een goede training voor mijn benen, waardoor het fietsen ook beter gaat.
De laatste tijd veel gefietst, en wil dat graag blijven doen, en niet als vorig jaar door knie problemen bijna niet kunnen fietsen.

Gisteren op de fiets naar Leek geweest, en morgen ook weer naar Leek, museum Nienoord.
Het lijkt er op dat het morgen goed weer wordt, dat zal geen problemen geven.
Nog maar een kleine 100km te fietsen, en ik er al weer 2000kn op zitten dit jaar.
Ik hoop dat er nog vele volgen.
Van 23 Juli t/m 26 Juli de fiets4daagse fietsen, ik daar enorm veel zin in.
Hoop dat het die week goed fietsweer is, dan wordt het helemaal genieten.

Zijn er meer die die week de 2daagse fietsen?

Geen opmerkingen: