dinsdag 23 juli 2013

#Fiets4daagse #Norg Dinsdag 23 Juli 2013



Vandaag begon de eerste dag van de fiets4daagse.
Ik start vanuit Norg, de 40km route.
De start was bij de Brinkhof, vandaar richting Veenhuizen.
In veenhuizen bij het glasblaas museum de eerste controle post.
Daarvandaan richting Oosterwolde, voor Oosterwolde rechtsaf richting Haule, door het blauwe bos.



Via Haule kwamen we in Haulerwijk, waar de tweede controle post was.



Daar paar broodjes gegeten en toen weer verder voor de laatste kilometers via Een terug naar Norg.

Het was vandaag een warme dag, maar tussendoor goed water drinken, maakte dat het goed te doen was.
Het ging me makkelijker af, dan ik gedacht had.
Er stond een lekker briesje wind, waardoor het niet te warm aanvoelde tijdens het fietsen.
Onderweg leuke gesprekken gehad met mede fietsers.
Ook werd gedacht dat ik het bordje van de Roll on Route had gemist.
Nee hoor zei ik dan, ik fiets de 40km route.

Morgen het rondje Norg.

Meer foto's klik HIER

Geen opmerkingen: