zondag 7 juli 2013

Speciale fiets

Kijk een speciale fiets, dat is wat ik veel hoor over mijn drie wiel fiets.
Zelf vind ik er niets speciaal aan de fiets, ja de fiets heeft 3 wielen ipv 2 wielen.
Een grote fiets met steunwieltjes, dat zou ik speciaal noemen.
Wat wel speciaal aan de fiets is, dat ik nu kan fietsen.
Deze fiets geeft mij vrijheid, de mogelijkheid om zelf ergens naar toe te kunnen, waar en wanneer ik maar wil
zonder anderen te hoeven vragen om me te kunnen verplaatsen.
Ik denk dar er niemand heeft gevraagd om op een drie wiel fiets te moeten fietsen.
Dankzij de fiets kan men wel fietsen, en bij veel evenementen aanwezig zijn.
Bedenk eerst eens goed waarom iemand een drie wiel fiets heeft, dit kan bij een geboren afwijking zijn, of na de geboorte.
We kunnen nu meedoen, hoeven niet thuis te blijven.
Gaat het op en/of opstappen en fietsen op een twee wiel fiets niet meer, denk dan eens aan een drie wiel fiets.
Het is niet iets waar je je moet voor schamen, je moet het plezier erin zien.
Dat anderen denken dat je niet goed bij je hoofd bent, omdat je op een drie wiel fiets fietst, die moeten eerst een naar hun zelf kijken.
Ik ben ook niet zielig, je bent pas zielig als deze mogelijkheid niet benut om je vrij te voelen.

Geen opmerkingen: