zondag 21 juli 2013

Tips gevraagd voor tropische temperaturen tijdens de #fietsvierdaagse

De komende dagen worden er tropische temperaturen verwacht.
Morgen kom Meyra langs met nieuwe achterwielen, de monteur zal de fiets ook even nakijken, zodat de fiets perfect is.
S`middags naar de Brinkhof om vlag op te halen voor de fiets4daagse.
Ook zorgen voor voldoende drinken voor onderweg, en zonnebrand olie tegen verbranden.
Het zullen zware fietsdagen worden met deze warmte, maar beter dan regen.
Ik ga doorzetten, wil dit toch heel graag volbrengen.
Dankzij het fietsen voel ik me lichamelijk en geestelijk me een stuk beter.
Ik kan veel meer aan, moet er wel om denken dat ik niet te veel doe.
Willen en doen maakt wel verschil.

Aan de fiets zal het vast niet liggen, moet het zelf doen.
Dit jaar wat andere routes, weer nieuwe dingen zien en beleven.

Geen opmerkingen: