maandag 5 augustus 2013

Zondagmiddag #fietstocht in #Norg

Gisteren zondagmiddag 4 Augustus was er een fietstocht vanuit café Zwaneveld in Norg.
Dit naar aanleiding van de feestvierdaagse.
Om 13.30 vertrokken voor een tocht van +/- 31km
We kregen een route beschrijving mee, en onderweg moesten we 8 vragen beantwoorden.
De route was goed te doen, ik ben op plaatsen geweest waar ik nog nooit langs was gekomen.
Ik had niet alle vragen goed, sommige moest ik gokken, helaas de verkeerde gekozen.
Het ging om het fietsen, een prijsje winnen was mee genomen.
Het weer was heerlijk gisteren, goed fietsweer, heb enorm genoten.

Gistermorgen de schroef van de veer geprobeerd op te draaien, dit lukt me mij jammer genoeg niet.
De vering doet bijna niets meer, kon dat gisteren goed aan mijn rug merken.
Hoop dat dat snel weer goed komt.

Geen opmerkingen: