zondag 29 december 2013

#Goedevoornemens voor #2014

Goede voornemens voor 2014?

Doorgaan met wat ik nu ook doe, blijven sporten, conditie en uithoudings-vermogen verbeteren.
Wel wil ik proberen om in 2014 5000km te fietsen op mijn driewiel fiets.
Ook de Raisin Hope Foundation promoten, zodat meer mensen kunnen gaan/blijven fietsen.
Verder zie ik wel wat er op me afkomt, en daar het beste van maken.
Te veel willen is ook niet goed, je weet nooit wat je zelf kan overkomen.
Zelf had ik ook andere plannen, maar in één keer is je hele leven omgedraaid, en moet je alles anders doen.
Zo'n grote verandering accepteren is best lastig, in eerste instantie kijk je terug, langzamerhand leer je om vooruit te kijken, en dat blijven te doen.
Genieten van wat je nog wel kunt, en wat je opeens weer kunt.
Vaak kun je zelf meer dan je denkt, doorzetting en oefenen is vaak nodig, maar om iets te kunnen bereiken moet je door gaan.

Heel veel anderen kunnen het ook, ondanks een beperking behaalt men top resultaten.
Gebruik hun als voorbeeld om zelf prestaties neer te zetten, hoe klein ook, elk resultaat telt.
Positief blijven, dat zijn mijn goede voornemens voor 2014, zoveel mogelijk kansen benutten.

Geen opmerkingen: