woensdag 1 januari 2014

Nieuwjaars fietstocht @Noordenveld op de #easy-rider

Vanmiddag op nieuwjaarsdag de eerste fietstocht van 2014 gemaakt.
Het was druk op de weg met auto's, mensen op familie bezoek, wandelen in het bos.
Door de wind had ik geen last van kruitdamp dat was blijven hangen, onderweg ook geen vernielingen gezien.
Wel veel vuurwerk dat men gewoon op straat laat liggen, het is toch geen moeite om dat zo op te ruimen.
Grote overgebleven vuurwerk resten kan een veegmachine ook niet op vegen.

Jammer genoeg niet de 10.000km stand gehaald op de teller afgelopen jaar.
Door een lang en koud voor jaar van 2013, is het niet erg van gekomen om toen te gaan fietsen.
In oktober veel last van mijn rug gehad, deze maand ook bijna niet gefietst.
Zo viel het tegen om de gewilde kilometers te kunnen fietsen.
In 2013 hoop ik de 5000km te kennen halen.

Raisin Hope Foundation neemt een belangrijke plaats in, dit jaar.
Zoveel mogelijk te zien te behalen, opdat mensen die nu niet meer kunnen fietsen, dit toch weer kunnen gaan doen.
Op een duofiets kan men samen met familie, vrienden door de natuur fietsen.
De natuur maakt en houd je gezond, ik weet niet als dit ook bewezen is, wat ik er van gemerkt heb is dat wel zo.



Graag zou ik willen dat dit meer gesteund werd.
Wilt U mee helpen? en iets doneren klik HIER om te doneren.
Alvast enorm bedankt voor Uw hulp.

Dit jaar wil ik dus graag een sponsor fietstocht gaan doen, voor raisinhope.nl
Wilt U mij steunen als sponsor, of wilt U met mij mee fietsen tijdens deze tocht? ik hoor graag van U.
In de maand juni 2014 wil ik 1000km fietsen, mee doen met de fiets4daagse in Norg van 22 t/m 25 juli 2014.

Geen opmerkingen: