zondag 5 januari 2014

Zondagmiddag fietstocht #Thermoshirt #Thermowear

Vanmiddag heerlijk gefietst, zonnetje erbij, het leek wel bijna lente.
Dankzij de zon leek het wat, maar de temperatuur viel best wel tegen.
Het grote deel van de tocht zonder hulp van de motor gefietst, hou dan wel rekening waar de wind vandaan komt, en pas mijn route daarop aan.
Na ruim 30 km gefietst te hebben, en toen meer wind tegen had, toch de motor weer gebruikt.
Op het moment dat ik thuis kwam, trok er nog een klein regen buitje over Norg.

Afgelopen vrijdag is mijn Columbia Omni Heat Heren Midweight Thermoshirt binnen gekomen.
Deze heb ik gewonnen bij Thermowear.
Een wel dun shirt dacht ik toen ik het shirt paste.
Vanmiddag tijdens het fietsen aangehad, d shirt deed wat het hoorde te doen, en dat op een erg goede manier.
Het shirt hield me warm, en zorgde voor een constante temperatuur.
Ik heb het niet koud, maar ook niet te warm gehad, precies goed.
Met dit shirt ga ik met vertrouwen de winter tegemoet.



Geen opmerkingen: