dinsdag 18 februari 2014

#Fietsen als geen ander

Fietst U ook graag?
Maar U fietst als geen ander?
Ik fiets ook graag, niet op een gewone fiets maar op een driewiel fiets.
Het fietsen is het zelfde, alleen met een ander middel doe ik dat.
Dankzij dat extra wiel kan ik weer fietsen, wat mijn fysieke conditie verbeterd.
Dat kan alleen, of samen met anderen.
Recreatief, maar ook op sport niveau worden driewielers gebruikt.
Zelf zou ik het graag op een hoger niveau willen brengen, daar heb ik nu niet de juiste fiets voor.
Door mijn evenwicht stoornis, en overgehouden beperkingen na mijn hersens infarct, is het ook erg lastig om een goed passende fiets te kunnen vinden.

Het fietsen gaat mij ook steeds beter af, ik zou daar graag verder in willen.
Een meer sportievere fiets, en een goede training daarin.
Maar het belangrijkste is dat ik dat graag samen met anderen zou willen doen.

Marie Eve Croteau



Geen opmerkingen: