maandag 3 februari 2014

Goed fiets weer in #Noordenveld en #Norg vandaag

Vandaag is het heerlijk weer buiten, heldere lucht, zon erbij.
De temperatuurmeter gaf 16 graden aan, deze hangt ook uit de wind op een zonnige plaatst, zag het tenminste positief in.
Toch maar mijn +Fastrider winter fietskleding set aan getrokken.
Achter het huis viel de temperatuur toch erg tegen, geen zon en wind.
Tijdens het fietsen erg genoten van het mooie weer, en ik was ook zeker niet de enige vandaag.
Grootste gedeelte zonder trap ondersteuning gefietst, maar op een gegeven moment deze toch maar weer aangezet.
Koud heb ik het niet gehad, komt ook door het stevig doortrappen wat me warm hield.

Om een langere afstand te kunnen fietsen, heb ik wel snel te laden accu's nodig met een grote capaciteit.
In juni zou ik toch graag een aantal lange fietstochten willen maken.
Niet beperkt worden door de capaciteit van de accu's.

Geen opmerkingen: