donderdag 27 februari 2014

Sponsering fietsen voor Raisinhope 2014

Regelmatig krijg ik de vraag? hoe kan ik je sponsoren?
Dat kan via deze website Dit is via online overboeking.





Vanmorgen gefietst, ruim 30 kilometer.
Door het mooie weer ben ik ook meer andere wielrenners onderweg tegen gekomen.
Maar ook andere fietsers komen nu meer buiten.
Afgelopen dagen onderweg leuke gesprekken gehad, tijdens het fietsen en wandelen.
Dankzij de kranten berichten ook meer herkenning, en vragen over mijn doel en waarom.

Bewegen is een belangrijk iets, het kan je leven enorm verbeteren.
Door het bewegen (sporten) voel je je zelf een stuk prettiger, makkelijker bewegen als je ouder wordt, enz enz.

Het geld bedrag is belangrijk om het te kunnen bewegen voor anderen mogelijk te maken.
Zelf heb ik de easyrider.
Hoop nog wel eens de mogelijkheid om andere soorten driewielers te kunnen uit proberen, maar zeker ook een driewiel race fiets.

Nu een aantal drukke dagen voor de boeg.
Zaterdag Rapalje, en zondag Theater te Water.
Dit allemaal in de Brinkhof in Norg.

Geen opmerkingen: