vrijdag 21 maart 2014

Weer kunnen fietsen na NAH

Na mijn herseninfarct in mei 2009 wilde ik meer kunnen bewegen (sporten)
Door beperkingen zijn de mogelijkheden daarvoor erg beperkt geworden.
Fietsen kon ik wel, alleen door mijn evenwicht stoornis, kan ik niet meer op een tweewiel fiets fietsen.
Voor mij werd het dus een driewiel fiets, een easyrider van Van Raam.


Met deze fiets kan ik weer fietsen.
Dat willen nog veel meer NAH getroffenen.
Alleen is daar geld voor nodig, aangepaste fietsen zijn jammer genoeg niet goedkoop.

Daarvoor doe ik de actie 1000km Fietsen voor RHF
Met deze actie hoop ik geld en bekendheid te geven, dat er zoveel mogelijkheden zijn om te fietsen.

Maar het fietsen brengt je nog veel meer, het helpt je met je herstel, het geeft je uithouding- en doorzetting vermogen.
Je voelt je prettiger in je vel en in je omgeving.

Helpt U ook mee???

Geen opmerkingen: