zondag 25 mei 2014

@DiabetesClassic 30km fietstocht vanuit @CafeZwaneveld Norg 2014

Vanmorgen gestart voor de 30km fietstocht vanuit Norg.
De route was goed te volgen dmv bordjes en de route beschrijving.
De route ging op plaatsen waar ik vaak geweest. maar ook nieuwe stukken.
Maar om daar te komen moest ik de fiets langs een klaphekje zien te krijgen.

Dat is me gelukt.
Vandaar een nieuw stuk door het Mensingebos gekomen, tenminste nieuw voor mij dan.
Daar een kleine pauze gemaakt, appeltje gegeten en wat gedronken.


Vandaar via Lieveren, peest weer terug richting Norg.
Bij terugkomst bij Café Zwaneveld heb ik een sleutelhanger gekregen.
Het was een mooi en goed te fietsen route, hoop dat volgend jaar er weer een route vanuit Norg is.

Diabetesclassic 2014
bedankt voor deze mooie tocht, tot volgend jaar.

De route via mijn Fietstijden zie HIER

Geen opmerkingen: