zondag 4 mei 2014

Fietsen @Assen #wingsforlifeworldrun en weer terug naar Norg

Vanmorgen op tijd vertrokken op de fiets.
Wilde ook even bij Wingsforlifeworldrun kijken.
Om bij de start te kunnen komen, kon je vanaf de TT-hal lopen naar de start plaats.
De schoenen die ik aanhad zijn erg geschikt voor het fietsen, maar niet om een tijdje op te lopen.
Wel zag ik een hele grote groep hardlopers die naar de start liepen.
Een mooi gezicht om te zien, hoe iedereen daar naar toe liep, klaar om een stuk te gaan hardlopen voor een ander.
Een helikopter in de lucht die vanuit de lucht filmde.
Als ik nog kon hardlopen, had ik hier graag aan mee gedaan.
Fietsen op de easyrider is wat ik nu wel goed kan doen, en daarmee hoop ik ook anderen mee te helpen.
Sporten maakt je fit en sterk, het geeft je ook de kracht om door te gaan, en nieuwe dingen te gaan doen.
Ik hoop dat andere NAH getroffenen, zich hiermee geinspireert voelen om ook (meer) te gaan sporten.
Voor jezelf en een ander kunnen sporten geeft een dubbel goed gevoel.


Vandaag ben ik langs de vaart, weer richting Norg gefietst.
Onderweg een pauze ingelast en mijn broodje gegeten.
Veel andere mensen waren ook aan het sporten; Fietsen, hardlopen en wandelen.
Het weer was daar vandaag goed voor.
Mijn fietsronde op Fietstijden.nl

Geen opmerkingen: