vrijdag 13 juni 2014

#1000kmfietsen 48,9km 13-juni #Duo fietsen @vanraam

Vandaag 48,9km gefietst.
Ik wilde nog wat verder, maar de rest van mijn lichaam wilde liever naar huis.
Naar je lichaam moet je goed luisteren, dus heb ik dat maar gedaan.
Onderweg zie ik steeds meer Duofietsen, Tot op heden alleen met oudere mensen.
Ook met NAH is de duofiets erg geschikt om gezellig samen mee te fietsen.
Zelfs met z'n vieren is mogelijk.
Kijk maar op de website van Van Raam


Net voor Veenhuizen een kleine lunch pauze gehouden.
Dat was ongeveer op de helft, toen nog een stuk gefietst.
het waait wel redelijk vandaag hier.
Daarom ook deze route gefietst, zoveel mogelijk rekening houdend met de windrichting.
Een heel stuk door het Blauwe Bos gereden.
Een mooi stuk natuur, met mooie fietspaden.
Leer op deze manier wel veel leuke plekken in mijn omgeving kennen.
Het wordt wel steeds lastiger om nieuwe fietspaden te vinden.

Maar ik ben nu over de helft van de te fietsen 1000km.
Nog 2 weken voor de boeg, hoop dat het weer de komende tijd nog een beetje mee werkt.
Wil wel heel erg graag dit afmaken.

De route van vandaag op Mijn Fietstijden.nl

Geen opmerkingen: