woensdag 11 juni 2014

#1000kmfietsen 55,7km 11-Juni

Vandaag 55,7km gefietst.
Het ging vrij goed alleen de laatste kilometers waren erg zwaar.
Tussendoor wat kleine stops gemaakt, wat te eten en te drinken genomen.


Tijdens de eerste pauze ook nagedacht hoe het nu gaat met het fietsen.
Nu zonder ondersteuning gaat vrij goed.
Is dit tijdelijk, mede door het warme weer?
De laatste tijd ben ik lichamelijk wel verbeterd, maar hoeveel, ik zou het niet weten.
Dat fietsen goed voor iedereen is, is mij wel duidelijk.
Iedereen heeft zijn eigen tempo en afstand, als je maar beweegt.
Uiteindelijk waren de laatste kilometers erg zwaar.
Morgen weer een stukje fietsen.
Hoop toch wel snel mijn eigen fiets met ondersteuning weer terug te hebben.
Het geeft me wel de zekerheid dat ik weer thuis kan komen, mocht het mij zelf niet meer lukken, dan is wat hulp erg aangenaam.

De route van vandaag via Mijn Fietstijden.nl

Geen opmerkingen: