woensdag 25 juni 2014

#1000kmfietsen 61,0km 25-juni @rinneoost

Vandaag 61km gefietst, het was goed weer om te fietsen.
Ruim 900km heb ik nu al gefietst, het gaat om de laatste kilometers en de laatste dagen.

Gisteravond lukte het niet om naar Buitenspel van de IKON te kunnen kijken.
Vanmorgen wilde ik op internet het programma terug kijken, wel geluid, maar beeld bleef stilstaan.
Omdat het niet wou, ben ik eerst maar gaan fietsen.
Dat ging wel goed, als je maar blijft geloven wat je kan.

Vanmiddag alsnog de hele uitzending kunnen bekijken.
Net als Rinne ben ik ook in een aantal dingen beperkt, maar er zijn zoveel dingen die we nog kunnen.
Maar hoe kun je het gebruiken in de maatschappij, dat je niet afhankelijk van anderen bent.
Wat Rinne ook zegt "Ga uit wat je wel kan, in plaats van wat je niet kan"
Voor mij is dat ook fietsen, wel op een driewiel fiets omdat mijn evenwicht is beschadigd.
Daardoor kan ik het wel, door het het fietsen voor een ander, ben ik er zelf ook beter van geworden.
Maar wat Rinne ook zegt, sport is erg mooi, en daar kun veel in, maar wat buiten de sport?
Een gouden medaille zal er voor mij niet in zitten, wat zou ik dan wel kunnen doen?

Deze uitzending van Buitenspel met Rinne en Cor helpt me zeker dat er meer is, dan jezelf en wat anderen denken wat je nog kan.

Voor de uitzending klik hier!

Website: Rinne Oost

De gefietste route van vandaag op Mijn Fietstijden.nl

Geen opmerkingen: