maandag 9 juni 2014

#1000kmfietsen @Lidl_Ned 9-juni 53,8km gefietst

Vandaag 53,8km gefietst.
Het is wel warm, maar er staat een lekker verkoelende wind.
Rekeninghoudend met de windrichting heb ik een leuke route kunnen fietsen.
Gedeelten die ik in de wind had, zoveel mogelijk gereden met beschutting die de wind tegen hield gedaan.
De rest voor de wind gefietst, dat ging erg lekker.
Na ruim 33 km een pauze gehouden.


Een tijdje geleden was er fietskleding in de aanbieding bij de Lidl.
Zelf heb ik toen nog een fietsbroek opgehaald.
Met dit weer is het wel zo lekker om elke keer schone fietskleding aan te hebben.

Al staat er wel speed op de broek, nu was ik aan het rusten en wat eten.
Ik ben zeker niet de enige die daar overdacht, onderweg veel andere fietsers ook met deze broek gezien.
Merk broeken zijn misschien een stuk beter, deze paste beter bij mijn portemonnee.

Mijn route van vandaag op Mijn Fietstijden.nl

Nadat ik vanmiddag thuis kwam, even bij komen, heb ik eerst een uurtje platgelegen.
Vooral mijn benen voelen zwaar en verkrampt.
Vorig jaar had ik een recovery tight, deze werkte erg goed, hij zat alleen te strak om mijn knieƫn.
Dat begon na een tijdje erg pijnlijk te worden.
Om die reden de broek weer weggedaan.
Nu heb ik er wel spijt van, het help goed om de doorbloeding van mijn benen weer op orde te krijgen.
En eigenlijk geen enkel last meer na gehad na het dragen.
Toch maar weer kijken naar een recovery tight, het beviel me erg goed.


Ook hoop ik dat mijn eigen fiets weer snel terug is, begin de motor wel te missen.
Sommige stukken die toch erg zwaar werden, kan de trap ondersteuning even helpen.
Maar goed de temperatuur was vandaag goed voor mij om toch zover te kunnen komen, met kou ligt dat heel anders.

Geen opmerkingen: