donderdag 3 juli 2014

Klein fietsrondje rondom @Norg

Vanmorgen een klein rondje gefietst.
Een route van 24km.
Na een aantal dagen rust gehouden met het fietsen, moet het toch maar weer.
Eind juli de Drentsefiets4daagse fietsen, moet dan wel fit zijn.

Gisteravond @Fietsservice Norg fietskleding gepast.
In eerste instantie neem ik alleen een nieuwe fietsbroek.
Door het gewiebel en gehobbel van de fiets heeft mijn kleding aan de rug zijde wel wat last van slijtage.
Dat vind ik wel zonde, zeker met een nieuw shirt.
Op de tijdelijke easyrider was dat een stuk minder dan mijn eigen.
Door de accu's wordt het bij mijn fiets wat meer versterkt.
Er wordt geopperd om een rug leuning hoes er overheen te doen.
Dat moet dan een hoes voor alle weersomstandigheden zijn, en niet steeds van de fiets te moeten afhalen.
Wie een goed optie daarvoor heeft, laat het me weten.

Geen opmerkingen: