zaterdag 5 juli 2014

Mijn Doel gehaald, eindbedrag nog niet helemaal bereikt

Vanmorgen een stevige training op de crosstrainer gedaan.
Flink afzien en zweten, op deze manier ook de andere spieren trainen.
Tijdens het trainen heb ik nagedacht over mijn actie en de opbrengst daarvan.
Ik ben erg tevreden over de opbrengst, maar meer was natuurlijk leuker geweest.

Nu zat ik te denken wat zou ik misschien nog meer kunnen doen?
30 Augustus is de Raisin Hope Cycling Event.
Zou het niet leuk zijn om daar heen te gaan op de fiets?
Maar dan niet alleen, met meerdere fietsers, dat is gezelliger en maakt het fietsen zelf uit eindelijk een stuk makkelijker.
Dat is een route van +/- 200km.
Dat moet te doen zijn.
Dan op zaterdag middag, na de barbecue, weer direct terug naar huis.

Mijn vraag is dus?
Wie wil met mij mee fietsen daarnaar toe?
Ondersteuning en sponsoring daarvoor gezocht.

Geen opmerkingen: