zaterdag 16 augustus 2014

70km gefietst @Norg @Noordenveld

Vandaag ruim 70km gefietst.
Toen ik vertrok was er een beetje zon, wel wat wind, maar heerlijk weer eigenlijk.


Toen ik bij vliegveld Groninger airport waren er wel wat rare wolken in de lucht.
Ben toch doorgefietst, en het werd weer wat helderder in de lucht.
Gefietst van Roderwolde naar Leek, zag ik dit paar ooievaars.



Van Leek naar Roden gefietst.
Via Roderesch naar de Gas opslag in Langelo.
Net voor Langelo zag ik weer een aantal ooievaars.



Bij de gasopslag zelf een kleine pauze gemaakt.
Even wat eten en drinken.



Vandaar door het bos richting Norg in eerste instantie.
Het ging zo lekker, denk doe een paar kilometers extra.
Uiteindelijk is het ruim 70km geworden.
Doel om op 1 januari 15000km op de teller hebben staan komt steeds dichterbij.

Gefietste route van vandaag op Mijn Fietstijden.nl

Geen opmerkingen: