dinsdag 26 augustus 2014

Goed fiets weer voor 65km fietsen op de Easyrider

Ondanks eerder weersvoorspellingen is het prachtig weer geworden vandaag.
De zon scheen lekker, al stond er wel wat wind, de buiten temperatuur was heerlijk.
Het fietsen ging erg lekker, de kilometers vlogen onder de wielen door.
Elke keer dacht, nog een klein stukje, dat werden meerder kleine stukjes.



Rond de middag pauze gemaakt, wat gegeten en gedronken.
Daarna weer een lekker stuk gefietst.
Je kunt nu merken dat de vakanties voorbij zijn, een paar wielrenners en een aantal toerfietsers gezien.
Onderweg ook veel boeren druk aan het maaien, aardappels rooien.
Het is nog maar augustus, van mij mag dit weer nog heel lang zo blijven.
Ik bedoel dit weer met zon, en bijna geen regen.

Tijdens het fietsen nagedacht wat k zaterdag kan vertellen.
Papier en pen mee genomen, kan ik dit gelijk op schrijven, voordat ik het weer vergeten ben als ik thuis ben.
Morgen wordt het geen lange fiets rit, dan werken in Vries, bij de kringloopwinkel.
Hoop wel dat vrijdag en zaterdag goed weer is, op beide dagen wil ik graag nog fietsen.

Gefietste fiets route vandaag op Mijn Fietstijden.nl

Geen opmerkingen: