donderdag 21 augustus 2014

Heerlijk 55 kilometer gefietst op mijn Easyrider fiets

Vandaag heerlijk gefietst.
Na een paar regen dagen, is het nu eens droog en schijnt de zon.
Het fietsen ging erg goed, afwisselend met gebruik van de motor, zo een lekker stuk kunnen fietsen.
Onderweg kwamen mij ook een aantal gecamoufleerde auto's voorbij.
Ik had geen camera in mijn hand, kon niet gauw wat foto's maken.
Van wat ik er kon zien, zag het er mooi uit.
Er komen binnenkort weer ergens nieuwe modellen in de showroom te staan.

Ik fiets +/- 20km en dan maak ik pauze van +/- 15 minuten.


Tijdens het fietsen drink ik uit mijn Bidon.
In de pauzes neem ik wat te eten erbij, niet te veel, maar wel de nodige energie om te kunnen blijven fietsen.

30 Augustus ga ik definitief naar RH Cycling Event 2014 te gaan.

Gereden fietsroute van vandaag op Mijn Fietstijden.nl

Geen opmerkingen: