maandag 8 september 2014

74,5km gefiets @Drenthe op een mooi nazomerse dag.

Vandaag heerlijk gefietst.
Een mooi rondje gefietst, waar precies weet ik niet, ik heb genoten.
Het was heerlijk weer vandaag, zon, wel wat wind.
Het was allemaal goed te doen.



Tijdens een pauze en onderweg wat gemijmerd over een mooi fietstocht voor Raisin Hope 2015 hier in Drenthe.
Niet alleen in Noord Holland zijn NAH getroffenen, dat is in het hele land zo.
Meer aandacht voor de mogelijkheden om zelfstandig je te kunnen verplaatsen op de fiets, of als sport te beoefenen.
Onderweg kwam ik twee andere driewieler ligfietsers tegen, helaas is mijn verlegenheid soms sterker dan mijn erop gaan persoon.

Toch zie ik steeds langzamerhand meer driewiel fietsen.
Op het nieuws hoorde ik dat er in het noorden van het land, het minst gesport wordt.
Snappen doe ik dat niet helemaal, er zijn zoveel mooie fiets paden, het nodigt je uit om te gaan fietsen.
Vandaag ook, door en langs hele mooie gebieden gefietst, interessante plekken.
Vandaag ook langs herrieneringskamp Westerbork gekomen.

Gefietste ronde op Mijn Fietstijden.nl

Geen opmerkingen: