zondag 9 november 2014

Zondag herfst fietstocht op de #Easyrider van @vanraam



Vandaag lekker gefietst op deze mooie zondag herfstdag.
Lekkere fietstemperatuur, zonnetje, matige wind, het was goed te doen.
Het was overal druk buiten met fietsers, wandelaars, het leek als iedereen even buiten aan het genieten was.

Na twee foto's gemaakt te hebben, viel mijn fotocamera van de fiets af.
Het telescoop gedeelte doet het niet meer.
Daar baal ik wel enorm van, ik kan nu geen foto's meer maken.
Dat wordt eerst flink sparen voor een nieuwe, hoop dat dat lukt.

De laatste dag steeds op en neer naar het WZA ziekenhuis in Assen.
Mijn huis genoot is plotseling opgenomen, nu een aantal dagen wachten tot een operatie, hopelijk daarna alles weer goed.
De komende tijd zal het fietsen er ook wat bij inschieten, al probeer ik het zeker om daar toch wat tijd voor vrij te maken.
Na een rit als vandaag voel ik me een stuk prettiger, even eruit zijn en alleen maar genieten van onderweg.
Ook door fysiek bezig te zijn, lukt het om de aandacht even ergens anders op te kunnen richten.

Gereden route op Mijn Fietstijden.nl

Geen opmerkingen: