zondag 14 december 2014

#Wandelen en #Hardlopen @Norg

Vanmiddag een ronde gewandeld, afgewisseld met stukken hardlopen er tussendoor.
Dat ging erg goed, een heel stuk beter dan ik verwachte.
Een jaar terug werkte mijn rechterbeen nog niet mee, vandaag wel.
Ik was ook een stuk sneller terug dan n gedacht had, maar wat voelt dat goed.
Langzamerhand komen er steeds meer dingen terug die ik eerst ook kon.
Dat heb ik altijd gehoopt, maar door wilskracht en doorzettings-vermogen is het me gelukt.
Fietsen, wandelen en hardlopen, wat komt er nog meer bij.
Tussendoor thuis nog op de crosstrainer, wat beweging betreft hoef ik me niet te vervelen.
Het mooiste is, bijna alles kan ik buiten doen in een mooie afwisselende omgeving.
Sporten en tussendoor van de natuur genieten.
Nu kijken hoe ik dit goed plan, zodat ik mezelf niet overbelast.

Geen opmerkingen: