zaterdag 24 januari 2015

Fietsen in de sneeuw op een #sneeuwdag @Norg



Vanmorgen toen ik wakker werd was er een laag sneeuw gevallen hier in Norg.
Ontbijten, en op de fiets naar de winkel.
Er waren veel jaloerse blikken op mij gericht, met mijn driewiel fiets had ik totaal geen problemen met de sneeuw en gladheid.
Het was voor mij heer glibberen en glijden over de weg.
Na de middag ben ik een stuk gaan fietsen.
Grootste gedeelte wel over geveegde en gestrooide wegen en fietspaden.
Doordat het dooide plakt de sneeuw wel heel erg, dat maakt het fietsen in de sneeuw erg zwaar.
Sommige b-wegen waren niet geveegd en gestrooid, de doorgaande fietspaden gelukkig wel.
Er was weinig wind, soms een zonnetje erbij maakte het mooie dag om te fietsen.
Ruim 44km is het geworden vandaag, afgelopen dagen last van mijn rug gehad, vandaag geen enkel last gehad en wilde graag weer een stuk fietsen.
Goed aangekleed in mijn Fastrider winter kleding en Craft thermo shirt, geen last van kou gehad.
Alleen toen ik thuis kwam en mijn fietskleding uittrok was mijn buik helemaal rood, en voelde koud aan.
Zelf voel ik daar niets van, denk dat het door het zitten komt, iemand tips?

Geen opmerkingen: