zaterdag 21 maart 2015

@drentsefiets @Norg Fietsen, waarom niet meedoen met de fiets4daagse

Mei 2009 heb ik een herseninfarct gehad.
Ziekenhuis, revalidatiecentrum en toen terug naar huis, opeens gaat je leven heel anders dan je vooraf verwacht had.
Op 1 maart 2012 ben ik in Norg gaan wonen, een nieuwe onbekende omgeving voor mij.
Hoe kun je dit het beste ontdekken? Op de fiets natuurlijk.
Fietsen op mijn driewielzitfiets deed ik niet zoveel, toch in het begin een klein rondje gaan fietsen.
Langzamerhand werd dit rondje steeds groter en groter.
Voor de grap zei iemand ben je aan het oefenen voor de fiets4daagse.
Daar moest ik wel om lachen, zag het echt niet zitten om 4 dagen 40km te gaan fietsen.
Maar nieuwsgierig was ik wel geworden, en op het internet eens op de website van de fiets4daagse gekeken.
Hé Norg is ook een startplaats, en daar kun je mee fietsen met de Roll on Route, deze is 25km en geschikt voor driewiel fietsen.
Vooraf nog veel getraind, en de maandag mij ingeschreven voor de Roll on Route.
Dinsdag toen ik weer terug was dacht ik nog dat is een makkie, vrijdag bij terugkomst was ik dolblij dat ik het gered had.

De smaak had ik zeker te pakken, hierna ben ik door blijven fietsen, waardoor ik in 2013 het aandurfde om de 40km route te gaan fietsen.
Fietsen is niet alleen leuk, maar ook erg goed voor het lichaam.
De laatste jaren is mijn uithoudings-vermogen enorm gegroeid.
Nu bijna 6 jaar later zijn er weer een aantal dingen terug gekomen en/of werken opeens weer.
In mijn geval durf ik te zeggen dat het door het fietsen komt.

Op de website vroegen ze om ambassadeur te worden van de fiets4daagse.
Daar heb ik eigenlijk niet over hoeven na te denken, als fietsen goed voor mij is, dan vast ook voor een ander.

Daarom mijn vraag, Waarom fiets je 7 t/m 10 juli niet met mij mee?
Bij ambassadeur graag mijn naam vermelden Diederik Wierenga
 photo Inschrijven_3_3_zpsygmjbyfp.jpg

Voor de Presentatie klik hier!

Geen opmerkingen: