woensdag 18 maart 2015

Heerlijk fietsweer op de @vanraam #easyrider driewielfiets @raisinhope_nl fietskleding



Vandaag was het weer heerlijk om te fietsen.
Een leuk rondje gefietst, ook bij het fochtelöer veen, grote stukken waren verbrand afgelopen week, en ik kon het ruiken.
In het Markehuus in Asen Peelo pauze gemaakt,daar was het druk met komen en gaan van mensen, er is daar ook een stembureau.
Onderweg veel andere fietsers en hardlopers gezien en tegen gekomen.
Vandaag was zeker een mooie dag om buiten te bewegen.
Ik hoop op nog veel mooie dagen zoals vandaag.

Dit jaar doe ik ook weer mee aan de Drentse Fiets4Daagse
Daarvoor moet ik wel blijven trainen, 4x 40km is te doen voor mij, maar training blijft noodzakelijk.
Voor dit jaar heb ik me ook aangemeld als ambassadeur van de fiets4daagse.
Het is niet alleen leuk om te fietsen, maar het is ook lichamelijk goed.
In de buitenlucht bewegen en dan ook nog eens veel te kunnen zien.
Tegenwoordig zijn er zoveel mogelijk heden, dat het bijna voor iedereen mogelijk is om te fietsen.
Raisin Hope Foundation Nederland is een stichting die zoveel mogelijk NAH getroffen wil laten fietsen.
De fiets4daagse is een goede mogelijkheid om dat te kunnen doen.
In Norg is er de Roll on Route, ideaal voor driewiel fietsen.


Geen opmerkingen: