zondag 5 april 2015

@FastRider_nl winter fietskleding was vandaag op 1e paasdag nog wel nodig.

Vandaag 83 km gefietst op de #easyrider op 1e paasdag.
Met een blauwe lucht en zon ben ik vertrokken, verder op de dag kwam er steeds meer bewolking.
Warm is het vandaag niet, zeker niet als er een wolk voor de zon kwam.
Het waaide niet veel, het fietsen ging daardoor erg lekker.
Op de ritten heb ik bijna altijd runkeeper er bij aan staan, ben alleen vergeten om op start te drukken bij vertrek.
Gelukkig doet de kilometer teller het wel.
Waar ik precies langs gefietst heb weet ik niet echt.
Fiets meestal gewoon en zie wel waar ik uit kom.
Zo kwam ik dit vandaag ook tegen.


Dit was na een stukje over een zandpad door het bos.
Voor de fiets was dit geen probleem, stevig trappen en het lukt.
Onderweg was het druk met ander fietsers en hardlopers.
Het weer ziet er mooi uit, dat nodigde veel mensen uit om eruit te gaan.

De weer berichten lijken goed voor over een paar dagen, dan er zeker weer op uit.
Dan een stuk warmer hoop ik, voor mijn lichaam een stuk prettiger.

Geen opmerkingen: