maandag 4 mei 2015

@raisinhope_nl @drentsefiets #Fietsen #Sporten kan je herstel bevorderen na NAH.

Een jaar na mijn hersens infarct kreeg ik de easyrider driewiel fiets.
In het begin kon ik kleine stukjes fietsen.
Vanaf maart 2012 ben ik steeds meer en meer gaan fietsen.
Daardoor ben me geestelijk en lichamelijk steeds beter gaan voelen.
Mijn conditie is steeds beter geworden, de afstanden die ik kon fietsen werd steeds groter en groter.
Het gaat nu zo goed dat mijn rechterkant van mijn lichaam enig herstel heeft getoond.
Ik kan weer schrijven met rechts, hardlopen lukt nu weer.
Hopelijk verbeterd mijn evenwicht (balans) nu ook, door het hardlopen en dat het lopen mij nog beter af gaat.

Als ambassadeur van de Raisin Hope Foundation Nederland probeer ik mensen en gelden te werven om ander NAH getroffenen te kunnen laten fietsen.
Dat ook zij zich kunnen verbeteren en daardoor kunnen herstellen.
Alle NAH getroffenen zijn verschillend, verbetering en herstel kan daardoor individueel erg verschillend zijn.

Dit jaar fiets ik weer mee met de Drentse Fiets4Daagse 4 dagen 40km.
Voor diegenen die deze afstand niet kunnen volhouden is er de Roll on Route vanuit startplaats Norg.
Geschikt voor driewielers en scootmobielen.
Als ambassadeur voor de Fiets4daagse roep ik iedereen om ook te gaan fietsen.
Fietsen is een mooi en goed beweging activiteit die je alleen of met meerder kunt doen.

I zeg dus gewoon doen, en meld je HIER aan vul mijn naam: Diederik Wierenga in als ambassadeur.

Voor de Presentatie klik HIER





Geen opmerkingen: