donderdag 9 juli 2015

@drentsefiets #fiets4daagse @Norg Donderdag 3e fietsdag op de #easyrider

Vandaag de 3e fietsdag, deze begon fris en nat, maar verder op de dag begon de zon toch steeds meer te schijnen.
We gingen van Norg naar Vries.
Daar was het al vrij vol met fietsers binnen, op dat moment regende het.
Van Vries, Tynaarlo, Zeegse en Schopborg naar Gasteren.
Daar was de 2e stempelpost onderweg.

In Gasteren is ook de splitsing van de 40 en 60km, ik vind het daar een mooie omgeving en ik voelde me goed en he besloten om de 60km route te gaan fietsen.
Zo kwam ik dus bij Eext, de 3e stempelpost onderweg.

Vanuit Eext richting Zeijen, Na Ubbena voelde ik dat de rechter achter wiel slap was.
Een lekke band, de aanwezige verkeer regelaars hebben gebeld met Stellingwerf tweewielercentrum (het werd eventjes driewielercentrum) Met een busje de fiets naar Norg gereden, in Zeijen nog even gezwaaid, in Norg een nieuwe binnen band erin gekregen en ik kon weer fietsen.
Vandaag geen 40km geen 60km maar 50km gefietst.
Morgen kan ik gelukkig weer mee fietsen gelukkig.

Geen opmerkingen: