vrijdag 24 juli 2015

@fietskledingvrd @vanraam op de #easyrider naar/van Spijk gefietst.

In de 21 Virages fietsbroek van fietskledingvoordeel naar en van Spijk gefietst.
De broek beviel goed, deze zat lekker daardoor met zeer plezier gefietst.
Geen last van mijn achterwerk gehad,ook voor een driewieler zit fiets is de broek goed te gebruiken.
Voor mij was het nodig om wat warmer te kleden.
Voorkomen is beter dan genezen, door de wind kan ik plots last krijgen van kramp of spierpijn in de benen.
Dan is fietsen niet meer te doen, dat heb ik liever niet onderweg.
Op de heen en terug weg stond er aardig wat wind.
De motor had daar geen enkel probleem mee, dat maakt het een onbezorgde fietsrit.
Dankzij de ondersteuning lukt het mij om langere afstanden te kunnen fietsen.
Wat is nu lekkerder dan om te bewegen en ook nog eens ergens te kunnen komen.
Met fietsen heb je een constant veranderde omgeving en je komt nog eens ergens.

Ik krijg ook regelmatig de vraag waarom ik niet op een ligfiets fiets?
Ik heb gefiets op de easy sport van Van Raam.
De Easy sport fiets lekker, daar is niets mis mee.
Voor mij is het belangrijk dat ik de fiets voor alles kan gebruiken.
Boodschappen, woon/werk en voor mooie lange fiets ritten.
Doordat mijn evenwicht organen niet meer werken, is bukken erg lastig voor mij, de easy sport is voor mij niet praktisch.
Dat is de easyrider wel, en door het stuur en de rugleuning kan ik makkelijk op/af stappen van deze fiets.
Ook de bagagedrager is op een goede hoogte voor mij, al deze dingen maken voor mij dat de easyrider voor mij de juiste fiets is.

Geen opmerkingen: