donderdag 5 mei 2016

@vanraam Fietsen op #bevrijdingsdag met de #easyrider

Vandaag 5 mei 2016 is het bevrijdingsdag ik heb gefietst op de Easyrider.
Het is een mooi en lange fietsrit geworden.
132km is het geworden.

Fietsen op de easyrider is vrijheid voor mij vandaag.
Niet dat ik vroeger een fervent fietser was, maar toen ik het niet meer kon op een twee wiel fiets miste ik het fietsen wel.
Geen auto en lopen wilde toen niet echt was de driewieler fiets de uitkomst voor mij om mijzelf te kunnen vervoeren.
Vrijheid en wat was ik blij.

Van een erg klein rondje naar nu een grote fiets ronde te kunnen fietsen.
Door het fietsen, bewegen, ben ik mij steeds fitter gaan voelen.
Dit heeft ook positieve gevolgen voor mijn herstel.
Ja ik heb wel de elektrische ondersteuning nodig, maar vandaag waren er meer fietsen met dan zonder ondersteuning.
Jammer genoeg hebben de meeste deze in de hoogste stand staan en trappen daarbij erg langzaam mee.
Ik moet vrij snel mee trappen om een redelijke snelheid te kunnen fietsen.
Goed voor mijn conditie.

Geen opmerkingen: