donderdag 1 september 2016

@raisinhope_nl @vanraam Fietsen voor Hersenen Vrijheid voor iedereen

Vanmorgen op de easyrider fiets naar de winkel geweest.
Met de fiets heb ik de vrijheid om dat zelf te kunnen waar en wanneer ik dat wil.
Op de easyrider naar de winkel, werk, uitgaan mooie rondjes fietsen.
Als ik iets leuk vind of daar graag heen wil en het kan op de fiets die ik dat zeker.
Voor mij is dat vrij normaal.
Anderen kunnen of hebben (nog) niet de mogelijkheid om te kunnen fietsen.
Zichzelf kunnen verbeteren lichamelijk als geestelijk en wat erg belangrijk is hun vrijheid.
Raisinhope foundation Nederland help deze mensen om dat mogelijk te maken.

Dankzij het fietsen lukt het mij om weer te kunnen rennen, daarom doe ik runfornah, om te laten zien wat fietsen je kan brengen zet ik mij in voor anderen opdat zij ook kunnen fietsen.
www.runfornah.nl

Zaterdag 3 september is er rondje stelling.
Fiets dan mee voor jezelf maar ook voor ander dat zij ook weer kunnen gaan fietsen.

NAH beïnvloed je je de rest van je leven, niet alleen voor de getroffene maar zeker ook je directe omgeving.
Opeens kun je niets meer, je bent een heel andere persoon geworden.
Daar heeft niemand voor gekozen en ik ga je het zeker niet aanraden.
Mijn leven is plotseling helemaal verandert.
De dromen die ik toen had kon ik weggooien in kon opeens dingen wat ik graag deed opeens niet meer.
Op zoek naar andere dingen, nieuwe doelen stellen.
Maar hoe hoog leg je de grens om een bepaald doel te willen halen.
Het ontdekken van die grens vond ik zelf het meest frustrerend.
Dan kom je erachter wie en wat je bent geworden en leer je je beperkingen kennen.
Daar werd ik absoluut niet gelukkig van, langzamerhand begon ik mij zelf te leren kennen.
Elk doel is te halen, het kost tijd om uit te vinden hoe ik dat kan halen.
Elke dag leer ik wat bij, vaak moet ik mij aan passen aan verandering en die bij mij zijn opgetreden.
Elke morgen als ik wakker wordt is het voor mij een vraag wat het die dag gaat worden.
Daaronder in het grootste gedeelte van dag op dag.
Als iets niet lukt dan geeft dat mij heel veel frustraties.
Daarom plan ik ze weinig mogelijk. Ik beloof niets maar die mijn best.

Geen opmerkingen: