maandag 19 december 2016

Fietstocht op mijn nieuwe easyrider

Vanmorgen bijna 60km gefietst.
Frisjes was het wel vanmorgen maar met de winter kleding set van Raisin Hope  was het goed te doen.
De nieuwe easyrider doet het goed, daar mag ik zeker ook van uitgaan na 25000km op een easyrider gefietst te hebben.
Maar deze is blauw en helemaal van mij, dat geeft toch een ander gevoel dan eerst.
Ach ja het kost wel 25000km om tot een oordeel te komen welke fiets het beste is voor mij, maar dan heb je ook wat.
Het jaar 2017 hoop ik dat het een heel mooi fiets jaar voor mij gaat worden.
Vele kilometers onder de banden door en mooie nieuwe plekken ontdekken.

De komende dagen trainen voor de Ultratrail Drenthe op 28 december.
Dan dit jaar uitrennen door 15km te hardlopen voor runfornah met genoeg steun kun je misshien volgend jaar samen met mij fietsen.






Geen opmerkingen: