dinsdag 30 januari 2018

Norger fiets revalidatiemiddelen voor lotgenoten bijeen


Norger fiets revalidatiemiddelen voor lotgenoten bijeen dat is de titel boven een stukje in De Krant.
Fietsen doe ik graag op mijn easyrider driewielfiets.
Voor mijzelf om mijn conditie te verbeteren.
Voor een ander fietsen doe ik nog veel liever, op welke manier en hoe klein of hoe groot mijn inbreng ook mag zijn een ander daarmee helpen is toch het mooiste wat er is.
Daarom heb ik mij opgegeven om met de Hersenletselontour mee te fietsen dit jaar.
Dit jaar is de tour in de provincies Drenthe, Friesland en Groningen.
Fietsen doe ik het overgrote deel alleen, erg leuk hoor maar in een groep met lotgenoten fietsen is nog veel leuker.
Hiermee laten we zien dat wij NAH getroffenen best nog veel kunnen en door het fietsen werken wij aan onze opbouw om nog beter te worden.

Doneren?


Geen opmerkingen: