woensdag 20 oktober 2021

@vanraam #driewielfiets Winderige fietstocht

 

Vanmorgen op mijn Easy Rider driewielfiets van Spijk naar Norg gefietst.

Op buienradar gekeken naar de regenverwachting, het lijkt niet de hele rit droog te blijven.

Ik had een afspraak staan dus ik moest wel gaan.

De hele rit een stevige wind tegen gehad de motor moest hard werken.

Bijna de hele rit de trapondersteuning op stand 2 gefietst, recept op comfortabel.

Door de 25A/h accu heb ik voor deze afstand genoeg capaciteit.

Je zou maar veel minder hebben? Hoe moet je dan deze afstand kunnen fietsen.

Onafhankelijkheid, zelfstandigheid, zelfredzaam etc etc. zijn toch zeer belangrijke woorden!

Je hebt het vast wel door hoe ik blij ik met mijn fiets ben!!!


Ps, buiten een paar spetters ben ik helemaal droog thuis gekomen.

1 opmerking:

Herman zei

Morgenochtend, vrijdag dus, komen ze van Medipoint met een driewielfiets voor mijn vrouw! Proefrit om te kijken of ze er een beetje mee overweg kan. Eerste keer dus we zien ...Zonder ondersteuning trouwens