donderdag 8 november 2012

Fysiotherapeut

Vanmorgen weer bij de fysio therapeut geweest.
De oefeningen gaan goed, weer nieuwe oefeningen mee gekregen.
Sinds Maart ben ik meer gaan fietsen, dat is goed voor mijn conditie.
Het nadeel is dat ik daardoor minder ben gaan lopen, en dat moet ik meer gaan doen.
Door het kracht verschil in mijn benen, en de evenwicht storing, vind ik lopen niet echt leuk.
Zeker niet als de plekken waar ik moet lopen helemaal vlak is.
rondlopen als een aangeschoten persoon is ook niet alles.
Op de loopband ging het wel goed, ik kan me dan ook vasthouden, daardoor geen last van mijn evenwicht storing.





Nu het winter begint te worden is het ook een stuk minder aantrekkelijker om buiten te gaan lopen.
eens op zoek naar een loopband, kan ik binnen het lopen oefenen.

Geen opmerkingen: