donderdag 15 november 2012

Sponsorloop DUOfiets



Dag Allemaal,

Zondag 18 november doe ik mee met de Zevenheuvelenloop in Nijmegen, een hardloopwedstrijd van 15 km. Van mij eigen deelname zou ik graag een sponsorloop willen maken.

In de weekenden werk ik bij Verpleeg- en revalidatiecentrum Antonia. Ook hier kunnen wegens het (bezuinigde) budget maar beperkt voorzieningen worden aangeschaft. Wat nog ontbreekt is een DUO-fiets. Met deze duofiets kunnen mensen die normaal nauwelijks meer buitenkomen of zich moeilijk kunnen verplaatsen, weer wat meer van hun omgeving genieten (onder begeleiding en met elektrische ondersteuning).
Dit project is al opgezet binnen Antonia, graag zou ik hier (samen met jullie) een bijdrage aan willen leveren!

Jullie kunnen mij sponseren door geld over te maken mijn rekening onder vermelding van Sponsorloop DUOfiets, contant kan natuurlijk ook. Stuur maar even een berichtje!!

THANKS!!

Facebook pagina: Anna Kets



Geen opmerkingen: